Blog:
Blog:
T: (+45) 40 84 2008
Her kan du læse nyheder om Apple, Macs, Apps, Tests,
Har du noget at dele, eller ønsker du en opdatering på noget, så skriv til os på
Facebook.com/MacGeni
Har du problemer med din Canon printer? Skriver den fejl B200 på din MX926 eller Fejlkode 1403 på din Canon Pro 9000? Jeg har fundet løsningen på de fleste printhoved problemer på Canon printere. Der er selvfølgelig få printere, hvor printdysserne i printhovedet er fysisk i stykker men i de fleste tilfælde, så er det en mekanisk eller software fejl.
Jeg løste det på følgende måde:
Rensning af printhoved for gammel blæk:
1.Se denne video og rens dit dyssehoved.
2.efter det er renset og aftørret samt lufttørret i nogle timer, så sæt printhovedet ned i printeren uden blækpatronerne og luk låget til printeren.
3.sluk strømmen til printeren og start igen.
4.Prøv at udskrive et testdokument og lad printeren brokke sig over der ikke er blæk i.
5.sæt een printpatron i og vent til den brokke sig over at der mangler blækpatroner, sæt så alle blækpatronerne i igen og luk låget til printeren.
6.Genstart printer efter 5min og genstart computeren.
7.Nu skulle din printer virke igen. Hvis ikke så køb evt. et nyt printhovede
Jeg håber det hjalp - hvis ikke så kontakt www.canon.dk og få mere hjælp til din printer...
Se også disse guides
http://www.tomshardware.co.uk/faq/id-2580944/fix-canon-mx926-error-code-b200.html
Har du brug for hjælp til din Mac, iPhone, iPad eller PC? Ring til os i dag og få telefon- eller onsite-support. Kontakt MacGeni her:
Rensning af Printerhovede på Canon Pro 9000 printer - Fejl 1403
mandag den 2. maj 2016
Du kan følge os andre steder på de sociale netværk, på vores Facebook side, Twitter eller LinkedIn.
FØLG OS...
MacGeni | Denmark | CVR: 29117683 | T: +45 40842008 | E: info@macgeni.dk
OVERSIGT:
RELEVANTE LINKS: